تبلیغات
 ویستا گیم - مصاحبه با Guerrilla Games
منوی اصلی
 
آرشیو ماهیانه
تیر 1390
آذر 1389
مهر 1389
تیر 1389
اردیبهشت 1389
بهمن 1388
دی 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
تیر 1388
آرشیو کامل

 

لینک دوستان
» بازی های ممنوعه PC
» !!!دیوانه بازی!!!
» دانلود ترینروسیو و بازی
» طراح و گرافیست وبلاگ
» مرکز بازی های روز
» بازی های روز جهان
» دانلود سنتر
» همه چی فارسی
» گیم اینفورمر
» مرکز رسمی بازی در ایران
» Games 2 Games
» GAMES LAND
» گرگ بیابان
» دروازه ی بازی ها
» بیا تو دانلود
» :: دانلودستان ::
» ادیت ساکر 2009
» فتوبلاگ
» همه چیز در مورد نجوم
» بازی های داغ PC
» سایت تخصصی بازی
» - ->ساوالان دانلود
» ۩۞۩ دانلود بهترین بازی ها۩۞۩
» GAMESES
» GMland
» ترینر و کدتقلب تمام بازیها
» هالف گیم
» آسان دانلود
» گیم فا :: GameFA
» جدیدترین ها
» بازیهای کاکرو
» شهر بازی ها
» جدیدترین و بهترین آهنگ ها
» هرچی ازبازی میخوای
» Persian Gamer
» هر چی از بازیها بخوای
» بازی های کامپیوتری
» هر چی از بازی ها بخواین
» بازی های رایگان پی اس پی
» دانلود نرم افزار
» گیمر کام
» مستر گیمر
» ویندوگیم
» بزرگترین سایت بازی
» روئن دانلود
» گیم سنتر
» نقدو بررسی بازی تمام کنسول ها
» گروه گیمرهای حرفه ای
» سرزمین آموزش
» مرکز ترینر و کد تقلب بازی
» جزیره ترفند و دانلود
» ترینر و کد تقلب و نقد
» بهترین وبلاگ ادیت PES2009
» P30GAMES.iR
» تمام لینک ها
» ارسال لینک

 

 


 

 

مصاحبه با Guerrilla Games
 

مصاحبه با Guerrilla Games

سایت thegameraccess.com به تازگی مصاحبه ای با Guerrilla Games داشته كه بسیار جالب شده و به شرح زیر است.

مهمانهای این مصاحبه:

Mathijs de Jonge - Game Director

Eric Boltjes - Lead Online Designer

Steven ter Heide - Senior Producer

یك استودیو first party بودن برای سونی چگونه است و چه سازندگان دیگری هستند كه شما با آنها كار می كنید؟

Mathijs de Jonge: این برای ما خیلی خوب است. داشتن یك رابطه با سازندگان دیگر و رابطه با آنها در ساخت بازی یك نكته بسیار خوب برای هر دو ما است.

چه منبع الهامی برای ساخت Killzone داشتید؟

Mathijs de Jonge:
بازی و فیلمهای اكشن و البته فیلمهای جنگی.

چه اتفاقی برای Hakha و Lugar از Killzone 1 افتاد؟

Steven ter Heide:هردو صحیح و سلامت این اطراف هستند. آنها شخصیت های جالبی بودند كه می توانستیم وارد Killzone 2 هم بكنیم ولی ما می خواستیم شخصیت های جدیدی با المانهای جدید در نسخه 2 داشته باشیم.

چه مقدار تجربه از PS3 به دست آوردید تا در پروژه بعدی خود به كار ببرید؟

Mathijs de Jonge:بسیار. در حال حاظر ما یك موتور قوی داریم و البته مهم. در حقیقت موتور ما همچنان در حال پیشرفت است و این باعث می شود كاركنان ما دیگر نگران موضوعات تكنیكی در ساخت یك چیز مهم نباشند.

آیا شما برای Killzone 2 هدفی هم داشتید؟

Mathijs de Jonge:بله. من فكر می كنم در درجه ی بالایی به هدف خود رسیدیم. همه تریلر سال 2005 ما را دیده اند كه در حقیقت تصویری بود از آینده و هدف ما از این بازی و ما به آن رسیدیم. و آوردن این گرافیك و گیم پلی و در كل تجربه ی این بازی برای ما خیلی مهم بود. و من از همان اول عقیده داشتم كه این بازی یك تجربه ی منحصر به فرد خواهد بود وقتی كه در Santa Monica این بازی را برای مطبوعات می رفتم و عقیده دارم دومین مرحله این بازی یكی از درگیر كننده ترین مراحل تمام بازیها بود.

آیا از فروش كلی و هفتگی Killzone 2 راضی هستید؟

Steven ter Heide:این خیلی خوب است كه ببینیم این بازی بسیار خوب عمال می كند. و این خیلی جالب است كه ما بازی خود را در قسمت online با بقیه مردم جهان بازی می كنیم. فروش این بازی سیار عالی بود و مسلما ما خیلی خوشحال هستیم. در حقیقت مخاطب مسئولیتی نسبت به این دارد. ما همچنین به نظرات پیرامون این بازی خیلی گوش میدادیم. چه نظرات منفی چه مثبت همه برای ما مهم است و باعث می شود ما در ساخته هایمان از آنها برای پیشرفت استفاده كنیم.

آیا رقیبی در زمان عرضه Killzone 2 میدیدید؟

Steven ter Heide:ما با استراتژی عرضه این بازی خیلی خوشحال بودیم. مطابق معمول بازیهای زیادی در كریسمس هر سال عرضه می شود و عرضه شدن این بازی در ماه February برای ما خیلی خوب بود تا در ترافیك سنگین بازیهای این دوره نمانیم.




آیا شما در آینده یا در حال حاظر ساخت یك sequel یا prequel از دید Helghast خواهید داشت؟

Mathijs de Jonge:این یك ایده بسیار خوب است. ولی ما در حال حاظر مشغول ساخت DLC برای این بازی هستیم.

آیا برنامه ای برای ساخت یك عنوان دیگر در این سبك دارید؟Killzone3?

Steven ter Heide:در حال حاظر PS3 عمر زیادی را در پیش رو دارد. و هنوز كار ما با این پلتفرم تمام نشده. و ما هنوز فرصت زیادی داریم تا این پلتفرم را حتی جلوتر هم ببریم.

آیا برنامه ای برای DLC های بیشتر یا Map هایش بیشتر برای این بازی دارید؟

Eric Boltjes:د راستش ما جدیدا DLC خود را عرضه كردیم و این پك شامل Map های زیادی بود . همچنین این بدان معنی نیست كه ما Map Pack 2 را نداشته باشیم.

آیا ما در آینده شاهد Mode های مختلف دیگر مانند hardcore, no respawn و ... خواهیم بود؟

Eric Boltjes: اگر برنامه ای داشته باشم آن را انجام می دهیم . ولی در حال حاظر نمیتوانم قولی به شما بدهم.

آیا برنامه ای برای ساخت یك IP جدید خواهید داشت. مانند Naughty Dog یا Insomniac كه Uncharted و Jack series یا Resistance و Ratchet series خواهید داشت؟

Steven ter Heide: نمی توانیم در مورد برنامه های پروژه های آینده صحبنی كنیم.

آیا استودیو یی هست كه شما قصد همكاری با آن را داشته باشید؟

به غیر از Sony خیر.

چه بازی در آینده از سازندگان دیگر را انجام خواهید داد؟

Mathijs de Jonge: یكی از عنوانهایی كه من خیلی منتظر آن هستم The Last Guardian از Team Ico است. این بازی خیلی امید بخش و تازه است.




برچسب ها : Guerrilla Games killzone
شنبه 3 مرداد 1388
 
آخرین مطالب ارسالی

F.E.A.R 3 Review
اطلاعات و تصاویر جدید از Samurai Warriors
Mafia 2 Review
Split / Second Review
Prince Of Persia : The Forgotten Sands Preview
Call Of Duty : Modern Warfare 2 Review
بسته خبری ویستا گیم
The Saboteur Review
انجمن پی سی گیمز
Resident Evil : Degeneration Review
پیش نمایش گرشاسپ Garshasp
در سایت چه می گذرد!!!(قسمت اول مربوط به نظر سنجی ها)
Left 4 Dead 2 Preview
Splinter Cell : Conviction Preview
Heavy Rain : The Origami Killer Preview

تمام مطالب ارسالی

 
 


آمار سایت
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
بروز شده در :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :

 

نظرسنجی
نظرتان نسبت به قالب جدید ؟




 
برچسب ها
 


طراح قالب : بایت || قدرت گرفته از : میهن بلاگ