تبلیغات
 ویستا گیم - مصاحبه با خالق Max Payne درباره بازی Earth No More
منوی اصلی
 
آرشیو ماهیانه
تیر 1390
آذر 1389
مهر 1389
تیر 1389
اردیبهشت 1389
بهمن 1388
دی 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
تیر 1388
آرشیو کامل

 

لینک دوستان
» بازی های ممنوعه PC
» !!!دیوانه بازی!!!
» دانلود ترینروسیو و بازی
» طراح و گرافیست وبلاگ
» مرکز بازی های روز
» بازی های روز جهان
» دانلود سنتر
» همه چی فارسی
» گیم اینفورمر
» مرکز رسمی بازی در ایران
» Games 2 Games
» GAMES LAND
» گرگ بیابان
» دروازه ی بازی ها
» بیا تو دانلود
» :: دانلودستان ::
» ادیت ساکر 2009
» فتوبلاگ
» همه چیز در مورد نجوم
» بازی های داغ PC
» سایت تخصصی بازی
» - ->ساوالان دانلود
» ۩۞۩ دانلود بهترین بازی ها۩۞۩
» GAMESES
» GMland
» ترینر و کدتقلب تمام بازیها
» هالف گیم
» آسان دانلود
» گیم فا :: GameFA
» جدیدترین ها
» بازیهای کاکرو
» شهر بازی ها
» جدیدترین و بهترین آهنگ ها
» هرچی ازبازی میخوای
» Persian Gamer
» هر چی از بازیها بخوای
» بازی های کامپیوتری
» هر چی از بازی ها بخواین
» بازی های رایگان پی اس پی
» دانلود نرم افزار
» گیمر کام
» مستر گیمر
» ویندوگیم
» بزرگترین سایت بازی
» روئن دانلود
» گیم سنتر
» نقدو بررسی بازی تمام کنسول ها
» گروه گیمرهای حرفه ای
» سرزمین آموزش
» مرکز ترینر و کد تقلب بازی
» جزیره ترفند و دانلود
» ترینر و کد تقلب و نقد
» بهترین وبلاگ ادیت PES2009
» P30GAMES.iR
» تمام لینک ها
» ارسال لینک

 

 


 

 

مصاحبه با خالق Max Payne درباره بازی Earth No More
 

مصاحبه با خالق Max Payne درباره بازی Earth No More

استودیو Recoil Games توسط Samuli Syv?huoko تاسیس كننده Remedy Entertainment و خالق Max Payne ( در كنار Sam Lake ) در سال 2007 در هلسینكی واقع در فنلاند شروع به كار كرد. این استودیو در سال 2007 با یك قرارداد با شركت 3D Realms كار خود را بر روی بازی جاه طلبانه Earth No More شروع كرد.

البته در سال 2008 جناب Scott Miller تاسیس كننده 3D Realms اعلام كرد كه كار تهیه كننده گی بازی به Radar Group ( یك شركت تهیه كننده بازی كه توسط خود Miller تاسیس شده ) محول شده است.

داستان این بازی درباره قیام زمین در مقابل انسان ها است. درختان انگور قرمزی ناگهان از زمین بیرون زده و تمام محیط را الوده می كنند همچنین محیط زمین مدام در حال تغییر است. شخصیت اول بازی در یك محله كوچك كه قرنطینه شده است زندگی می كند. شخصیت اصلی با 4 بازمانده دیگر یك تیم را درست می كنند. این بازی FPS در حال ساخته شدن برای PC , X360 و PS3 است. مصاحبه زیر توسط Gamasutra با Syv?huoko تهیه شده است. همچنین اولین عكس های بازی قابل مشاهده است.
 

شما یك تیم جهانی هستید كه بر روی این بازی كار می كنید. حدود 7 تن از جمع 30 كارمنداتان خارجی هستند و تعدادی از انها امریكایی اند. شما چه طوری با این مسئله كنار می اید ؟ ایا انگلیسی به عنوان زبان اصلی شما به كار می رود ؟
خیلی عالیه كه یك استودیو چند ملیته داریم. این باعث میشه كه فرهنگ استودیو جالب تر بشه و ما بازی هایی با طبع جهانی بسازیم. انگلیسی همیشه زبان رسمی ما بوده و بقیه می توانند با انگلیسی كار خود را در فنلاند راه بیندازند.

در این اواخر تعداد بازی های زیادی بودند كه خراب شدن مدینه فاضله یا سرزمین های اخر زمانی را نشان می دادند. چه چیزی این روند را مد كرده است ؟
با عوض شدن اب و هوا كره زمین , تعدادی وقایع طبیعی و بحران اقتصادی , جهان در حال عبور از دوره سختی است كه بر زندگی تمام افراد كره زمین تاثیر گذاشته است. این یك جور هماهنگی و منطق هست كه تنظیمات در بازی ها و فیلم ها از تم های مشابهی پیروی می كنند. احتمالا درس هایی هست كه باید از این موضوعات گرفت.

ایا شما از تكنولوژی خودتان استفاده كرده اید یا از تكنولوژی لیسانس شده ؟
ما از موتور Unreal Engine 3 شركت Epic برای Earth No More استفاده كرده ایم. البته ما از تعدادی اضافات از جمله موتور رندر شده خودمان برای همسان سازی تكنولوژی در بازی استفاده كرده ایم طوری كه بازی مان منحصر به فرد به نظر بیاید.

شما Remedy را تاسیس كرده اید و به نظر می رسد بازیسازان رده بالا كنسول در انجا كار می كنند. شما مكان Remedy را در صنعت فنلاند چه گونه می بینید ؟ اگر بنا به مقایسه باشد كار Recoil چه تفاوتی با انها دارد ؟
قطعا Remedy همچون الماسی هست كه در صنعت بازی فنلاند می درخشه. همه Max Payne را می شناسند و افراد زیادی از جمله خودم بی صبرانه منتظر Alan Wake هستند. هر چند تعداد زیادی اتاق در فنلاند هست كه سازندگان بیشتری رشد و نمو كنند و بازی های جالب دیگری را خلق كنند. ماموریت ما در Recoil حهت دادن گیم پلی بازی به سمت یك اثر نواورانه و بردن ژانر بازی به سمت اثر خودمان است. پیشرفت گرافیكی هم در فنلاند یك سنت دیرینه است كه ما به ان عادت كرده ایم.

demoscene نكته مهمی در گذشته صنعت بازی فنلاند بوده است. بیشتر تاسیس كنندگان كمپانی ها بازی سازی از چنین محیطی رشد كرده اند. ایا شما هنوز بر اساس demoscene به استخدام می پردازید ؟ شما فكر می كنید این مورد چه تاثیری بر وضعیت بازی سازی حال و حاضر فنلاند دارد ؟
فنلاند همیشه در زمینه demo scene كشور فعالی بود و قبول دارم كه بیشتر كمپانی های بازی سازی در اینجا بر این اساس تاسیس شدند. demo scene پبش زمینه عالی برای یاد گرفتن بهینه سازی برنامه ها و افكت های فوق العاده گرافیكی است. هر چند هیچ چیزی همانند تجربه ساخت یك بازی واقعی نمی شود و این بزرگترین امتیاز برای كسانی هست كه می خواهند به تیم ما بپوندند.

ایا بسته شدن 3D Realms تاثیری بر روی استودیو شما داشته است ؟
نه , وضعیت فعلی 3D Realms هیچ تاثیری را بر روی كار ما نگذاشته است.

می توانید درباره تاریخ عرضه بازی صحبت كنید ؟
ما فعلا تمام درهای اطراف خود را باز گذاشته ایم. زمانی كه ناشر بازی پیدا شد در این زمینه به توافق می رسیم.




برچسب ها : Earth No More
دوشنبه 28 اردیبهشت 1388
 
آخرین مطالب ارسالی

F.E.A.R 3 Review
اطلاعات و تصاویر جدید از Samurai Warriors
Mafia 2 Review
Split / Second Review
Prince Of Persia : The Forgotten Sands Preview
Call Of Duty : Modern Warfare 2 Review
بسته خبری ویستا گیم
The Saboteur Review
انجمن پی سی گیمز
Resident Evil : Degeneration Review
پیش نمایش گرشاسپ Garshasp
در سایت چه می گذرد!!!(قسمت اول مربوط به نظر سنجی ها)
Left 4 Dead 2 Preview
Splinter Cell : Conviction Preview
Heavy Rain : The Origami Killer Preview

تمام مطالب ارسالی

 
 


آمار سایت
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
بروز شده در :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :

 

نظرسنجی
نظرتان نسبت به قالب جدید ؟




 
برچسب ها
 


طراح قالب : بایت || قدرت گرفته از : میهن بلاگ